Najčastejšie otázky (FAQ)

Pripravili sme jednoduchého sprievodcu našim eshopom kde nájdete odpovede na vaše najčastejšie otázky na nás.

Ako u vás môžem nakúpiť?

Sme veľmi radi, že vás tovar na našom eshope zaujal a niečo ste si vybrali. Pripravili sme si odpovede na vaše najčastejšie otázky.

    1. Dostupnosť tovaru zistíte pri každom produkte - tovar "Skladom" máme dostupný ihneď a fyzicky na našom sklade a posielame ho obvykle do 24 hodín počas pracovných dní. Tovar, ktorý máme skladom externe je označený ako "Skladom do 24/48 hod". Tento tovar vieme naskladniť a odoslať k Vám spravidla do 48 hodín počas pracovných dní. Tovar označený ako "Vypredané" nie je možné objednať a v prípade záujmu o tovar nás prosíme kontaktujte aby sme vedeli preveriť dostupnosť.
    2. Vyberte si produkty, ktoré chcete zakúpiť a vložte ich do nákupného košíka kliknutím na tlačidlo "Do košíka". Následne kliknite na symbol košík v prípade potreby si upravte obsah košíka aj množstvo produktov skontrolujte si zoznam produktov, ich množstvo a celkovú hodnotu objednávky. Prejdite na ďalší krok objednávania kliknutím na tlačidlo „Pokračovať“.
    3. Pokiaľ si želáte produkt vyhľadať, urobíte tak zadaním názvu konkrétneho tovaru alebo výrobcu do vyhľadávacej kolónky: "Napíšte čo hľadáte".
    4. V košíku si môžte vybrať z možností platieb a dopravy, uplatniť kupón na zľavu alebo vybrať darček k objednávke. Tovar doručujeme v rámci celej SR.
    5. Objednávky si môžte vyzdvihnúť osobne v našej predajni Itcomplet na adrese Mláka 3/4 (autobusová stanica) v Námestove.
    6. Aktuálny stav objednávok a sledovanie balíka nájdete v sekcii Môj účet > Moje objednávky.
    7. Ak niečo nebolo podľa predstáv, viac informácií nájdete v sekcii Odtúpenie od zmluvy.
    8. Na všetky objednávky sa vzťahujú Všeobecné obchodné podmienky.

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Neváhajte nás kontaktovať. Dovolíme si vás upozorniť, že počas prestávky na obed (od 12:00 do 13:00) a mimo otváracích hodín sa nie je možne k nám dovolať. Ďakujeme za pochopenie.


Aké sú možnosti dopravy a ceny?

Všetky objednávky obvykle expredujeme do 24/48 hodín v prípade ak máme tovar "Skladom", to znamená, že tovar je dostupný ihneď a fyzicky na našom sklade. V prípade objednávky tovaru "Skladom do 24/48 hod" bude tovar doručení priamo k vám v rámci 2 až 5 pracovných dní (naskladnenie tovaru k nám trvá 24/48 hodín). Všetky spôsoby prepravy sú zadarmo pri objednávke nad 150 €. Poplatok za dobierku je vždy 1,50 €.

  • Kuriér DPD za 3,90 € alebo zdarma pri objednávke nad 150 €
  • Packeta (Zásielkovňa), Z-BOX za 2,90 € alebo zdarma pri objednávke nad 150 €
  • Osobný odber na pobočke v Námestovo zdarma

Ako môžem zistiť stav objednávky?

Aktuálny stav objednávok nájdete v sekcii Môj účet > Moje objednávky.


Ako si overím, kde sa nachádza môj balík?

Podacie číslo každej odoslanej zásielky nájdete v sekcii Môj účet > Moje objednávky. Pre sledovanie zásielky kliknite na podacie číslo balíka.

Aktuálny stav zásielok poslaných cez Packetu (Zásielkovňu) je možné sledovať aj na stránke www.packeta.sk a zásielky poslané kuriérom DPD na stránke https://www.dpd.com/sk/sk/.


Ako môžem vrátiť tovar? Odstúpiť od zmluvy do 14 kalendárnych dní?

Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru, pričom táto lehota sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom momentom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba, s výnimkou dopravcu, prevezme všetky časti objednaného tovaru alebo ak sa:

  • viaceré tovary objednané spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
  • dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu.

Spotrebiteľ svoje právo odstúpiť od zmluvy môže uplatniť písomne na adresu sídla predávajúceho – Itcomplet, s.r.o. , Mláka 3/4, 029 01 Námestovo alebo na e-mailovej adrese: obchod@itcomplet.sk. Prípadne nás kontaktujte na telefónnom čísle +421 43 202 13 59.

Na tento účel môžete použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý Vám bol doručený spolu s objednávkou. Zásielky na dobierku predávajúci nepreberá.

Viac informácií nájdete v sekcii Odstúpenie od zmluvy.


Ako môžem reklamovať tovar?

Pokazilo sa niečo? To nás mrzí, ale naši skvelí kolegovia zo zákazníckeho servisu Itcomplet sú tu pre vás. Keďže náš nový tovar pochádza z oficiálných distribúcií určených pre predaj na našom trhu najrýchlejším spôsobom riešenia reklamácie je kontaktovať priamo autorizovaný záručný servis. Pre získanie bližších informácií ako zariadenie reklamovať nás samozrejme neváhajte kontaktovať. 

Samozrejme vám s reklamáciou produktu vám radi pomôžeme aj u nás na predajni. Prosíme, prineste reklamovaný produkt spolu s dokladom o kúpe. Zariadime odoslanie reklamovaného produkt do autorizovaného záručného servisu za vás. O spôsobe vybavenia reklamácie budete informovaný telefonicky, SMS správou alebo e-mailom. Podrobnejšie informácie ohľadom reklamácie nájdete v obchodných podmienkach. Na vybavenie reklamácie máme 30 dní.

Pokiaľ nie je možné produkt odovzdať u nás osobne, môžete ho k nám doručiť spôsobom ktorý vám najviac vyhovuje. Stačí k produktu vyplniť reklamačný protokolDo kolónky "Popis vady, predmet reklamácie", prosíme, čo najpresnejšie popíšte chybu produktu a ako sa chyba prejavuje. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým jednoduchšie bude reklamácia prebiehať. Produkt dôkladne zabaľte, aby sa pri preprave nepoškodil. Pribaľte reklamačný protokol a doklad o kúpe, prípadne záručný list. 


 

×