Na splátky
Zamávajte kompromisom. Cenu nákupu nemusíte zaplatiť naraz, ale môžete si ju rozložiť na nízke mesačné splátky a nezaťažíte svoj rozpočet.
Základné informácie:
- Na splátky môžete nakupovať už od 100 €. Maximálna hodnota nákupu na splátky nie je stanovená..
- Na splátky môžete zakúpiť aj viac tovarov naraz.
- Priama platba (akontácia) je obvykle 10 % z ceny nákupu. Jej výška závisí od splátkového produktu, ktorý si vyberiete.
- Výšku mesačnej splátky a dĺžku splácania si môžete vopred vybrať s predajcom alebo v splátkovej kalkulačke v eshope.
- Vybrané splátkové úvery je možné poistiť pre prípad práceneschopnosti, straty zamestnania, úmrtia alebo trvalej invalidity. Poisťovňa v takom prípade uhradí splátky za vás a vy ani vaša rodina ich nemusíte spätne zaplatiť.
Kto môže nakupovať na splátky?
- každá osoba vo veku od 18- 75 rokov s pravidelným mesačným príjmom - zamestnaná minimálne počas doby splácania alebo na dobu neurčitú, živnostník, starobný, výsluhový alebo invalidný dôchodca
Doklady potrebné k nákupu na splátky?
- občiansky preukaz
- Iný doklad totožnosti (vodičský preukaz / pas, rodný list, sobášny list, výpis z knihy narodení, preukaz poistenca zdravotnej poisťovne, služobný preukaz policajta či vojaka alebo služobný preukaz diplomata)
- ak ste zamestnanec, budete potrebovať potvrdenie o príjme od zamestnávateľa alebo výpis z účtu, prípadne výplatné pásky za posledné 3 mesiace
- ak ste živnostník, budete potrebovať potvrdenie o podaní daňového priznania k dani z príjmu fyzických osôb za posledné zdaňovacie obdobie, živnostenský list a kópiu výpisu z účtu za posledné 3 mesiace
- S predajcom vyberiete výšku mesačnej splátky a dĺžku splácania, ktoré vám budú najviac vyhovovať.
- Predložíte doklady spíšete žiadosť o splátkový úver a následne ju pošle splátkovej spoločnosti na posúdenie.
- Splátková spoločnosť spravidla do niekoľkých minút vašu žiadosť posúdi.
- Ak je vaša žiadosť schválená, s predajcom podpíšete požadovanú dokumentáciu.
- Ak ste si zvolili splátky s priamou platbou, uhradíte ju v pokladni hotovosťou, platobnou kartou alebo darčekovým poukazom.
- Do košíka vložte vybrané tovary.
- Ako spôsob dopravy si vyberte dopravu domov kuriérom alebo osobný odber v predajni.
- Vyberte spôsob platby "Na splátky Quatro".
- Vyberte si splátkový produkt.
- Po vyplnení požadovaných údajov a dokončení objednávky budete presmerovaný na Formulár žiadosti o splátkový úver v Quatre.
- Ďalší postup závisí od toho, či ste klientom VÚB banky, resp. ste v minulosti nakupovali na splátky cez Quatro (máte aktívnu službu VÚB Nonstop Banking) alebo ste novým zákazníkom (nemáte aktívnu službu VÚB Nonstop Banking).
Ak ste novým zákazníkom Quatro
- Vyberte spôsob identifikácie „Prevod na účet“.
- V žiadosti o úver vyplňte osobné údaje a údaje o príjme.
- Priložte požadované doklady a potvrďte súhlasy.
- Skontrolujte správnosť uvedených údajov.
- Vyplnenú žiadosť odošlite na posúdenie vložením SMS kódu, ktorý vám príde na telefónne číslo, ktoré ste uviedli v žiadosti.
- Po odoslaní žiadosti budete vyzvaný na overenie identity prostredníctvom zaslania platby vo výške 0,01 € na účet VÚB banky. Prevod musí byť zrealizovaný z účtu vedeného na meno a priezvisko, ktoré ste uviedli v žiadosti a platba bude obratom vrátená späť na váš účet.
- Po úspešnom overení vašej identity budete e-mailom informovaný o výsledku posúdenia vašej žiadosti o splátkový úver (overenie platby a identity trvá spravidla 1 až 2 pracovné dni).
- Ak bude vaša žiadosť o úver schválená, na e-mail dostane odkaz, prostredníctvom ktorého sa dostanete do prostredia VÚB banky. Náhľad úverovej zmluvy sa vám zobrazí po zadaní SMS kódu.
- Spátkovú zmluvu podpíšte vložením SMS kódu, ktorý vám príde na telefónne číslo, ktoré ste uviedli v žiadosti.
- SMS podpisom je zmluva o úver riadne uzavretá.
- Kuriér vám v najbližších dňoch doručí tovar. V prípade, ak ste si zvolili splátkový produkt s priamou platbou, uhradíte ju pri preberaní kuriérovi. Objednaný tovar môže prevziať iba osoba, ktorá uzatvorila splátkový úver.
- V prípade, ak ste si zvolili osobný odber, objednaný tovar bude pripravený na vyzdvihnutie vo vami vybranej predajni.
- V prípade, ak neobdržíte informáciu o výsledku schvaľovania do 4 pracovných dní, kontaktujte VÚB na telefónnom čísle +421 850 123 440 alebo našu infolinku na telefónnom čísle +421 2 /44 555 444.
Ak už VÚB Nonstop Banking máte
- Vyberte spôsob identifikácie „VÚB Internet Banking“ alebo „VÚB Mobil Banking“.
- Prihláste sa do VÚB Nonstop Bankingu a overte sa jedným z bezpečnostných prvkov (SMS autorizácia, Mobilný PIN, Token, Mobilný Token).
- V žiadosti o úver vyplňte chýbajúce osobné údaje a údaje o príjme.
- Priložte požadované doklady a potvrďte súhlasy.
- Skontrolujte správnosť uvedených údajov.
- Vyplnenú žiadosť odošlite na posúdenie vložením SMS kódu, ktorý vám príde na telefónne číslo, ktoré ste uviedli v žiadosti.
- Výsledok posúdenia vašej žiadosti bude v priebehu niekoľkých minút zobrazený priamo v prostredí VÚB a zároveň budete informovaný e-mailom.
- Ak je vaša žiadosť schválená, priamo v prostredí VÚB môžete pokračovať kliknutím na „Podpísať zmluvu“.
- V prípade, ak prejdete na podpis cez odkaz, ktorý ste dostali e-mailom, úverovú zmluvu podpíšete bezpečnostným prvkom (SMS autorizácia, Mobilný PIN, Token, Mobilný Token).
- Podpisom je zmluva o úver riadne uzavretá.
- Kuriér vám v najbližších dňoch doručí tovar. V prípade, ak ste si zvolili splátkový produkt s priamou platbou, uhradíte ju pri preberaní kuriérovi. Objednaný tovar môže prevziať iba osoba, ktorá uzatvorila splátkový úver.
- V prípade, ak ste si zvolili osobný odber, objednaný tovar bude pripravený na vyzdvihnutie vo vami vybranej predajni.
- V prípade, ak neobdržíte informáciu o výsledku schvaľovania do 4 pracovných dní, kontaktujte VÚB na telefónnom čísle +421 850 123 440 alebo našu infolinku na telefónnom čísle +421 2 /44 555 444.
- Do košíka vložte vybrané tovary.
- Ako spôsob dopravy si vyberte dopravu domov kuriérom alebo osobný odber v predajni.
- Vyberte spôsob platby "Home Credit".
- Vyberte si splátkový produkt.
- Po vyplnení požadovaných údajov a dokončení objednávky budete presmerovaný na portál splátkovej spoločnosti.
- Ďalší postup závisí od toho, či ste klientom Home Credit, resp. ste v minulosti nakupovali na splátky cez Home Credit alebo ste novým zákazníkom a na splátky ste v Home Credit ešte nenakupovali.
Ak ste novým zákazníkom Home Credit
- Skontrolujte osobné údaje, ktoré boli predvyplnené z objednávky a potvrďte ich správnosť.
- Doplňte rodné číslo a odošlite na overenie.
- Doplňte ďalšie vyžadované osobné údaje a údaje o zamestananí.
- Nastavte si prístupové údaje, ktoré budete používať pre prihlasovanie do aplikácie Home Credit. V tomto kroku zároveň vyplňte odpovede na bezpečnostné otázky pre prípad obnovenia účtu v budúcnosti.
- Doplňte chýbajúce osobné údaje a 2. doklad totožnosti.
- Žiadosť o úver odošlite na schválenie do splátkovej spoločnosti.
- Po schválení žiadosti o úver sa oboznámte s fungovaním účtu a možnostiach opakovaného čerpania a nakupovania bez nutnosti schvaľovania v Home Credit.
- Nastavte si limit na ďalšie nakupovanie prostredníctvom Home Credit splátok.
- Oboznámte sa s možnosťou poistenia úveru a v prípade záujmu vyberte z ponúknutých možností.
- Oboznámte sa so zmluvnou dokumentáciou (Zmluva o používaní online aplikácie, Predzmluvný formulár a informácie k poisteniu, Úverová zmluva), ktorú následne podpíšte pomocou SMS kódu.
- Po potvrdení totožnosti nascenujte obe strany dokladu totožnosti uvedeného v žiadosti.
- Nascenujte aj 2. doklad totožnosti.
- Nascenujte aktuálny výpis z účtu vedeného na vaše meno.
- Podpisom zmluvnej dokumentácie a doplnením dokladov totožností je zmluva o úver riadne uzavretá.
Ak už konto v Home Credit máte
- Skontrolujte osobné údaje, ktoré boli predvyplnené z objednávky a potvrďte ich správnosť.
- Doplňte rodné číslo a odošlite na overenie.
- Vyžiadajte overovaciu SMS, prostredníctvom ktorej sa prihlásite do svojeho konta v Home Credit.
- Po prihlásení sa vám zobrazí informácia, či máte dostatočný limit na úverom konte Home Credit a či je aktuálna žiadosť nákupu na splátky schválená.
Ak máte dostatočný limit na ďalší nákup
- V prípade, ak je limit na vašom účte dostatočný a splátky boli schválené, svoj nákup potvrďte SMS kódom.
- Pre potvrdenie čerpania uveďte heslo, ktorým sa prihlásite do účtu Home Credit.
- SMS podpisom je zmluva o úvere riadne uzavretá.
Ak nemáte dostatočný limit na ďalší nákup
- V prípade, ak limit na vašom účte nie je dostatočný a splátky vám neboli schválené, aktualizujte svoje osobné údaje a požiadajte o navýšenie čerpania.
- Ak Vám bolo navýšenie limitu na ďalšie nákupy schválené, odklikom súhlasu s Dodatkom potvrďte žiadosť a poračujte.
- Vyžiadajte SMS kód prostredníctvom, ktorého žiadosť o úver podpíšete..
- SMS podpisom je zmluva o úver riadne uzavretá.
Spoločnosť Itcomplet, s.r.o. poskytuje splátkové úvery prostredníctvom VÚB banky (obchodné meno Quatro) a Home Credit Slovakia, a.s..
Viac informácií o Quatro (VÚB banka) nájdete tu.
Viac informácii o Home Credit nájdete tu.