Doprava 🚚 ZDARMA pri objednávke nad 40€ cez PACKETU, alebo nad 150€ cez kuriéra DPD!

Na splátky

Zamávajte kompromisom. Cenu nákupu nemusíte zaplatiť naraz, ale môžete si ju rozložiť na nízke mesačné splátky a nezaťažíte svoj rozpočet.

Základné informácie: 

  • Na splátky môžete nakupovať už od 100 €. Maximálna hodnota nákupu na splátky nie je stanovená..
  • Na splátky môžete zakúpiť aj viac tovarov naraz.
  • Priama platba (akontácia) je obvykle 10 % z ceny nákupu. Jej výška závisí od splátkového produktu, ktorý si vyberiete.
  • Výšku mesačnej splátky a dĺžku splácania si môžete vopred vybrať s predajcom alebo v splátkovej kalkulačke v eshope.
  • Vybrané splátkové úvery je možné poistiť pre prípad práceneschopnosti, straty zamestnania, úmrtia alebo trvalej invalidity. Poisťovňa v takom prípade uhradí splátky za vás a vy ani vaša rodina ich nemusíte spätne zaplatiť.

 Kto môže nakupovať na splátky? 

  • každá osoba vo veku od 18- 75 rokov s pravidelným mesačným príjmom - zamestnaná minimálne počas doby splácania alebo na dobu neurčitú, živnostník, starobný, výsluhový alebo invalidný dôchodca

Doklady potrebné k nákupu na splátky?

  • občiansky preukaz
  • Iný doklad totožnosti (vodičský preukaz / pas, rodný list, sobášny list, výpis z knihy narodení, preukaz poistenca zdravotnej poisťovne, služobný preukaz policajta či vojaka alebo služobný preukaz diplomata)
  • ak ste zamestnanec, budete potrebovať potvrdenie o príjme od zamestnávateľa alebo výpis z účtu, prípadne výplatné pásky za posledné 3 mesiace
  • ak ste živnostník, budete potrebovať potvrdenie o podaní daňového priznania k dani z príjmu fyzických osôb za posledné zdaňovacie obdobie, živnostenský list a kópiu výpisu z účtu za posledné 3 mesiace
  • S predajcom vyberiete výšku mesačnej splátky a dĺžku splácania, ktoré vám budú najviac vyhovovať.
  • Predložíte doklady spíšete  žiadosť o splátkový úver a následne ju pošle splátkovej spoločnosti na posúdenie.
  • Splátková spoločnosť spravidla do niekoľkých minút vašu žiadosť posúdi.
  • Ak je vaša žiadosť schválená, s predajcom podpíšete požadovanú dokumentáciu.
  • Ak ste si zvolili splátky s priamou platbou, uhradíte ju v pokladni hotovosťou, platobnou kartou alebo darčekovým poukazom.
  • Do košíka vložte vybrané tovary.
  • Ako spôsob dopravy si vyberte dopravu domov kuriérom alebo osobný odber v predajni.
  • Vyberte spôsob platby "Na splátky Quatro".
  • Vyberte si splátkový produkt.
  • Po vyplnení požadovaných údajov a dokončení objednávky budete presmerovaný na Formulár žiadosti o splátkový úver v Quatre.
  • Ďalší postup závisí od toho, či ste klientom VÚB banky, resp. ste v minulosti nakupovali na splátky cez Quatro (máte aktívnu službu VÚB Nonstop Banking) alebo ste novým zákazníkom (nemáte aktívnu službu VÚB Nonstop Banking).

Ak ste novým zákazníkom Quatro

  • Vyberte spôsob identifikácie „Prevod na účet“.
  • V žiadosti o úver vyplňte osobné údaje a údaje o príjme.
  • Priložte požadované doklady a potvrďte súhlasy.
  • Skontrolujte správnosť uvedených údajov.
  • Vyplnenú žiadosť odošlite na posúdenie vložením SMS kódu, ktorý vám príde na telefónne číslo, ktoré ste uviedli v žiadosti.
  • Po odoslaní žiadosti budete vyzvaný na overenie identity prostredníctvom zaslania platby vo výške 0,01 € na účet VÚB banky. Prevod musí byť zrealizovaný z účtu vedeného na meno a priezvisko, ktoré ste uviedli v žiadosti a platba bude obratom vrátená späť na váš účet.
  • Po úspešnom overení vašej identity budete e-mailom informovaný o výsledku posúdenia vašej žiadosti o splátkový úver (overenie platby a identity trvá spravidla 1 až 2 pracovné dni).
  • Ak bude vaša žiadosť o úver schválená, na e-mail dostane odkaz, prostredníctvom ktorého sa dostanete do prostredia VÚB banky. Náhľad úverovej zmluvy sa vám zobrazí po zadaní SMS kódu.
  • Spátkovú zmluvu podpíšte vložením SMS kódu, ktorý vám príde na telefónne číslo, ktoré ste uviedli v žiadosti.
  • SMS podpisom je zmluva o úver riadne uzavretá.
  • Kuriér vám v najbližších dňoch doručí tovar. V prípade, ak ste si zvolili splátkový produkt s priamou platbou, uhradíte ju pri preberaní kuriérovi. Objednaný tovar môže prevziať iba osoba, ktorá uzatvorila splátkový úver.
  • V prípade, ak ste si zvolili osobný odber, objednaný tovar bude pripravený na vyzdvihnutie vo vami vybranej predajni.
  • V prípade, ak neobdržíte informáciu o výsledku schvaľovania do 4 pracovných dní, kontaktujte VÚB na telefónnom čísle +421 850 123 440 alebo našu infolinku na telefónnom čísle +421 2 /44 555 444.

Ak už VÚB Nonstop Banking máte

  • Vyberte spôsob identifikácie „VÚB Internet Banking“ alebo „VÚB Mobil Banking“.
  • Prihláste sa do VÚB Nonstop Bankingu a overte sa jedným z bezpečnostných prvkov (SMS autorizácia, Mobilný PIN, Token, Mobilný Token).
  • V žiadosti o úver vyplňte chýbajúce osobné údaje a údaje o príjme.
  • Priložte požadované doklady a potvrďte súhlasy.
  • Skontrolujte správnosť uvedených údajov.
  • Vyplnenú žiadosť odošlite na posúdenie vložením SMS kódu, ktorý vám príde na telefónne číslo, ktoré ste uviedli v žiadosti.
  • Výsledok posúdenia vašej žiadosti bude v priebehu niekoľkých minút zobrazený priamo v prostredí VÚB a zároveň budete informovaný e-mailom.
  • Ak je vaša žiadosť schválená, priamo v prostredí VÚB môžete pokračovať kliknutím na „Podpísať zmluvu“.
  • V prípade, ak prejdete na podpis cez odkaz, ktorý ste dostali e-mailom, úverovú zmluvu podpíšete bezpečnostným prvkom (SMS autorizácia, Mobilný PIN, Token, Mobilný Token).
  • Podpisom je zmluva o úver riadne uzavretá.
  • Kuriér vám v najbližších dňoch doručí tovar. V prípade, ak ste si zvolili splátkový produkt s priamou platbou, uhradíte ju pri preberaní kuriérovi. Objednaný tovar môže prevziať iba osoba, ktorá uzatvorila splátkový úver.
  • V prípade, ak ste si zvolili osobný odber, objednaný tovar bude pripravený na vyzdvihnutie vo vami vybranej predajni.
  • V prípade, ak neobdržíte informáciu o výsledku schvaľovania do 4 pracovných dní, kontaktujte VÚB na telefónnom čísle +421 850 123 440 alebo našu infolinku na telefónnom čísle +421 2 /44 555 444.
  • Do košíka vložte vybrané tovary.
  • Ako spôsob dopravy si vyberte dopravu domov kuriérom alebo osobný odber v predajni.
  • Vyberte spôsob platby "Home Credit".
  • Vyberte si splátkový produkt.
  • Po vyplnení požadovaných údajov a dokončení objednávky budete presmerovaný na portál splátkovej spoločnosti.
  • Ďalší postup závisí od toho, či ste klientom Home Credit, resp. ste v minulosti nakupovali na splátky cez Home Credit alebo ste novým zákazníkom a na splátky ste v Home Credit ešte nenakupovali.

Ak ste novým zákazníkom Home Credit

  • Skontrolujte osobné údaje, ktoré boli predvyplnené z objednávky a potvrďte ich správnosť.
  • Doplňte rodné číslo a odošlite na overenie.
  • Doplňte ďalšie vyžadované osobné údaje a údaje o zamestananí.
  • Nastavte si prístupové údaje, ktoré budete používať pre prihlasovanie do aplikácie Home Credit. V tomto kroku zároveň vyplňte odpovede na bezpečnostné otázky pre prípad obnovenia účtu v budúcnosti.
  • Doplňte chýbajúce osobné údaje a 2. doklad totožnosti.
  • Žiadosť o úver odošlite na schválenie do splátkovej spoločnosti.
  • Po schválení žiadosti o úver sa oboznámte s fungovaním účtu a možnostiach opakovaného čerpania a nakupovania bez nutnosti schvaľovania v Home Credit.
  • Nastavte si limit na ďalšie nakupovanie prostredníctvom Home Credit splátok.
  • Oboznámte sa s možnosťou poistenia úveru a v prípade záujmu vyberte z ponúknutých možností.
  • Oboznámte sa so zmluvnou dokumentáciou (Zmluva o používaní online aplikácie, Predzmluvný formulár a informácie k poisteniu, Úverová zmluva), ktorú následne podpíšte pomocou SMS kódu.
  • Po potvrdení totožnosti nascenujte obe strany dokladu totožnosti uvedeného v žiadosti.
  • Nascenujte aj 2. doklad totožnosti.
  • Nascenujte aktuálny výpis z účtu vedeného na vaše meno.
  • Podpisom zmluvnej dokumentácie a doplnením dokladov totožností je zmluva o úver riadne uzavretá.

Ak už konto v Home Credit máte

  • Skontrolujte osobné údaje, ktoré boli predvyplnené z objednávky a potvrďte ich správnosť.
  • Doplňte rodné číslo a odošlite na overenie.
  • Vyžiadajte overovaciu SMS, prostredníctvom ktorej sa prihlásite do svojeho konta v Home Credit.
  • Po prihlásení sa vám zobrazí informácia, či máte dostatočný limit na úverom konte Home Credit a či je aktuálna žiadosť nákupu na splátky schválená.

Ak máte dostatočný limit na ďalší nákup

  • V prípade, ak je limit na vašom účte dostatočný a splátky boli schválené, svoj nákup potvrďte SMS kódom.
  • Pre potvrdenie čerpania uveďte heslo, ktorým sa prihlásite do účtu Home Credit.
  • SMS podpisom je zmluva o úvere riadne uzavretá.

Ak nemáte dostatočný limit na ďalší nákup

  • V prípade, ak limit na vašom účte nie je dostatočný a splátky vám neboli schválené, aktualizujte svoje osobné údaje a požiadajte o navýšenie čerpania.
  • Ak Vám bolo navýšenie limitu na ďalšie nákupy schválené, odklikom súhlasu s Dodatkom potvrďte žiadosť a poračujte.
  • Vyžiadajte SMS kód prostredníctvom, ktorého žiadosť o úver podpíšete..
  • SMS podpisom je zmluva o úver riadne uzavretá.

Spoločnosť Itcomplet, s.r.o. poskytuje splátkové úvery prostredníctvom VÚB banky (obchodné meno Quatro) a Home Credit Slovakia, a.s..

Viac informácií o Quatro (VÚB banka) nájdete tu.

Viac informácii o Home Credit nájdete tu.