Reklamácie a odstúpenie


Ako môžem vrátiť tovar? Odstúpiť od zmluvy do 14 kalendárnych dní?

Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru, pričom táto lehota sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom momentom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba, s výnimkou dopravcu, prevezme všetky časti objednaného tovaru alebo ak sa:

  • viaceré tovary objednané spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
  • dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu.

Spotrebiteľ svoje právo odstúpiť od zmluvy môže uplatniť písomne na adresu sídla predávajúceho – Itcomplet, s.r.o. , Mláka 3/4, 029 01 Námestovo alebo na e-mailovej adrese: obchod@itcomplet.sk. Prípadne nás kontaktujte na telefónnom čísle +421 43 202 13 59.

Na tento účel môžete použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý Vám bol doručený spolu s objednávkou. Zásielky na dobierku predávajúci nepreberá.

Viac informácií nájdete v sekcii Odstúpenie od zmluvy.


Ako môžem reklamovať tovar?

Pokazilo sa niečo? To nás mrzí, ale naši skvelí kolegovia zo zákazníckeho servisu Itcomplet sú tu pre vás. Keďže náš nový tovar pochádza z oficiálných distribúcií určených pre predaj na našom trhu najrýchlejším spôsobom riešenia reklamácie je kontaktovať priamo autorizovaný záručný servis. Pre získanie bližších informácií ako zariadenie reklamovať nás samozrejme neváhajte kontaktovať. 

Samozrejme vám s reklamáciou produktu vám radi pomôžeme aj u nás na predajni. Prosíme, prineste reklamovaný produkt spolu s dokladom o kúpe. Zariadime odoslanie reklamovaného produkt do autorizovaného záručného servisu za vás. O spôsobe vybavenia reklamácie budete informovaný telefonicky, SMS správou alebo e-mailom. Podrobnejšie informácie ohľadom reklamácie nájdete v obchodných podmienkach. Na vybavenie reklamácie máme 30 dní.

Pokiaľ nie je možné produkt odovzdať u nás osobne, môžete ho k nám doručiť spôsobom ktorý vám najviac vyhovuje. Stačí k produktu vyplniť reklamačný protokolDo kolónky "Popis vady, predmet reklamácie", prosíme, čo najpresnejšie popíšte chybu produktu a ako sa chyba prejavuje. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým jednoduchšie bude reklamácia prebiehať. Produkt dôkladne zabaľte, aby sa pri preprave nepoškodil. Pribaľte reklamačný protokol a doklad o kúpe, prípadne záručný list. Reklamovaný tovar nám zašlite na našu adresu:  

Itcomplet, s.r.o.
Mláka 3/4
029 01 Námestovo

Upozornenie: Reklamovaný tovar nezasielajte na dobierku. Tieto zásielky nebudú našimi pracovníkmi prevzaté a budú vám doručené späť. 


 

×

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie