Doprava 🚚 ZDARMA pri objednávke nad 40€ cez PACKETU, alebo nad 150€ cez kuriéra DPD!

Najčastejšie otázky a odpovede (FAQ)

Pripravili sme jednoduchého sprievodcu našim eshopom kde nájdete odpovede na vaše najčastejšie otázky na nás. 

1. Nakupovanie

Sme veľmi radi, že vás tovar na našom eshope zaujal a niečo ste si vybrali. Pripravili sme si odpovede na vaše najčastejšie otázky.

    1. Dostupnosť tovaru zistíte pri každom produkte. Potvrdenie objednávky vám bude doručení po spracovaní objednávky našim zamestnancom.
    2. Vyberte si produkty, ktoré chcete zakúpiť a vložte ich do nákupného košíka kliknutím na tlačidlo "Do košíka". Následne kliknite na symbol košík v prípade potreby si upravte obsah košíka aj množstvo produktov skontrolujte si zoznam produktov, ich množstvo a celkovú hodnotu objednávky. Prejdite na ďalší krok objednávania kliknutím na tlačidlo „Pokračovať“.
    3. Pokiaľ si želáte produkt vyhľadať, urobíte tak zadaním názvu konkrétneho tovaru alebo výrobcu do vyhľadávacej kolónky: "Napíšte čo hľadáte".
    4. V košíku si môžte vybrať z možností platieb a dopravy, uplatniť zľavový kupón alebo vybrať darček k objednávke. Tovar doručujeme v rámci celej SR.
    5. Objednávky si môžte vyzdvihnúť osobne v našej predajni Itcomplet na adrese Mláka 3/4 (autobusová stanica) v Námestove po našom potvrdení.
    6. Na všetky objednávky sa vzťahujú Všeobecné obchodné podmienky.

Aktuálny stav objednávok nájdete v sekcii Môj účet > Moje objednávky.

Skladom

Tovar označený ako "Skladom" je doručený v rozmedzí od 2 do 4 pracovných dní od realizácie objednávky - záleží od zvolenej prepravnej spoločnosti. Tovar máme dostupný fyzicky na našom sklade a odosielame ho obvykle do 24/48 hodín počas pracovných dní od vytvorenia objednávky. V prípade osobného odberu u nás, vás o pripravení tovaru budeme informovať mailom, prípadne telefonicky. 

Skladom do 24/48 hod

Tento tovar vieme naskladniť a odoslať k Vám spravidla do 48 hodín počas pracovných dní. Tovar je následne odoslaní a doručovaný v rozmedzí od 3 do 6 pracovných dní. V prípade osobného odberu u nás, vás o pripravení tovaru budeme informovať mailom, prípadne telefonicky. Ako sme uviedli doba naskladnenia k nám je prevažne 24 až 48 hodín od vytvorenia objednávky. 

 

Vypredané

Tovar označení ako vypredaný je aktuálne nedostupný. To avšak neznamená, že jeho naskladnenie nevieme realizovať. V prípade záujmu nás prosím neváhajte kontaktovať a poskytneme vám bližšie informácie o možnosti dostupnosti tovaru.  

  • Čas doručenia nie je možné vybrať ani ho nevieme garantovať.
  • Dátum doručenia čiastočne áno.

Pokiaľ viete, že nemôžete byť v deň doručenia na adrese, skúste najskôr poprosiť o prevzatie tovaru príbuzného alebo inú poverenú osobu.

Zmena dátumu doručenia

  • DPD - budete informovaní o dni a odhadovanom čase doručenia. Môžete si dohodnúť iný dátum priamo s kuriérom alebo si deň doručenia vyberiete prostredníctvom portálu / aplikácie DPD.
  • Zásielkovňa (Packeta) - po doručení zásielky na vami zvolené výdajné miesto si ju môžete vyzdvihnúť do 7 dní v rámci otváracej doby daného výdajného miesta. (Výdajné miesta + otváracie hodiny)

2. Doprava a doručenie

Všetky objednávky obvykle expredujeme do 24/48 hodín v prípade ak máme tovar "Skladom", to znamená, že tovar je dostupný ihneď a fyzicky na našom sklade. V prípade objednávky tovaru "Skladom do 24/48 hod" bude tovar doručení priamo k vám v rámci 3 až 5 pracovných dní (naskladnenie tovaru k nám trvá 24/48 hodín). Všetky spôsoby prepravy sú zadarmo pri objednávke nad 150 €. Poplatok za dobierku je vždy 1,90 €.

  • Kuriér DPD za 3,90 € alebo zdarma pri objednávke nad 150 €
  • Packeta (Zásielkovňa), Z-BOX za 2,90 € alebo zdarma pri objednávke nad 40 €
  • Osobný odber na pobočke v Námestovo zdarma

Samozrejme a to v prípade, že vaša objednávka ešte nebola odoslaná. Kontaktujte nás a uveďte číslo vašej objednávky + nový preferovaný spôsob dopravy.

3. Platba objednávky

Vybrať si môžete z nasledujúcich spôsobov platby:

  • dobierka (Platíte pri prevzatí tovaru)
  • bankový prevod (Objednávka je odoslaná po prijatí platby)
  • platba kartou (Platobná brána Comgate)
  • nákup na splátky
  • pri osobnom odbere na predajni v Námestove (v hotovosti, alebo kartou)

Samozrejme a to v prípade, že vaša objednávka ešte nebola odoslaná. Kontaktujte nás a uveďte číslo vašej objednávky + nový preferovaný spôsob platby.

 

Pokiaľ si vyberiete úhradu objednávky formou dobierky, tak ju uhradíte kuriérovi pri doručení tovaru. 

  • DPD - môžete zaplatiť v hotovosti aj kartou.
  • Zásielkovňa (Packeta) - platba v hotovosti

Nie, môžete si pokojne zvoliť aj platbu pri prevzatí tovaru, teda na dobierku, avšak len do sumy objednávky do 400e s DPH.  

Nákup na splátky cez Home Credit
Áno. Našim zákazníkom ponúkame možnosť nákupu na splátky cez spoločnosť Home Credit. Na splátky kúpite čokoľvek už od 40 €. Vopred neplatíte ani cent. V Home Credite si sami vyberiete výšku splátky, ktorá vám vyhovuje najviac. Všetko vyriešite jednoducho a rýchlo priamo na našom eshope. Urobte si radosť hneď. 

Viac informácií nájdete o možnosti nákupu na splátky nájdete priamo na stránke Home Credit.

4. Reklamácia a vrátenie tovaru

Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru, pričom táto lehota sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom momentom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba, s výnimkou dopravcu, prevezme všetky časti objednaného tovaru alebo ak sa:

  • viaceré tovary objednané spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
  • dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu.

Spotrebiteľ svoje právo odstúpiť od zmluvy môže uplatniť písomne na našu adresu: 

Itcomplet, s.r.o. ,
Mláka 3/4,
029 01 Námestovo
 

alebo na e-mailovej adrese: obchod@itcomplet.sk. Prípadne nás kontaktujte na telefónnom čísle +421 43 202 13 59 počas pracovnej doby.

Na tento účel môžete použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý Vám bol doručený spolu s objednávkou. Zásielky ktoré nám budú doručené na dobierku nebudú zamestnancami prebrané.

Viac informácií nájdete v sekcii Odstúpenie od zmluvy.

V prípade, že ste podnikateľom, tzn. právnickou osobou či osobou, ktorá tovar objednala v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci svojho samostatného výkonu povolania, zákonná možnosť Odstúpenia od kúpnej zmluvy v priebehu 14 dní od nákupu sa na vás nevzťahuje.

Lehota na odstúpenie od zmluvy trvá 14 kalendárnych dní, nie pracovných, a začína plynúť nasledujúci kalendárny deň po prevzatí tovaru spotrebiteľom (napr. ak si zákazník prevezme tovar v piatok, doba pre odstúpenie sa počíta od soboty vrátane).

Pre dodržanie lehoty je rozhodujúce, kedy je odstúpenie od zmluvy odoslané. Lehota na odstúpenie sa tak považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ v jej priebehu odošle podnikateľovi oznámenie, že od zmluvy odstupuje.

Pokazilo sa niečo? To nás mrzí, ale naši skvelí kolegovia zo zákazníckeho servisu Itcomplet sú tu pre vás. Keďže náš nový tovar pochádza z oficiálných distribúcií určených pre predaj na našom trhu najrýchlejším spôsobom riešenia reklamácie je kontaktovať priamo autorizovaný záručný servis. Pre získanie bližších informácií ako zariadenie reklamovať nás samozrejme neváhajte kontaktovať. 


Samozrejme vám s reklamáciou produktu vám radi pomôžeme aj u nás na predajni. Prosíme, prineste reklamovaný produkt spolu s dokladom o kúpe. Zariadime odoslanie reklamovaného produkt do autorizovaného záručného servisu za vás. O spôsobe vybavenia reklamácie budete informovaný telefonicky, SMS správou alebo e-mailom. Podrobnejšie informácie ohľadom reklamácie nájdete v obchodných podmienkach. Na vybavenie reklamácie máme 30 dní.

Pokiaľ nie je možné produkt odovzdať u nás osobne, môžete ho k nám doručiť spôsobom ktorý vám najviac vyhovuje. Stačí k produktu vyplniť reklamačný protokol. Do kolónky "Popis vady, predmet reklamácie", prosíme, čo najpresnejšie popíšte chybu produktu a ako sa chyba prejavuje. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým jednoduchšie bude reklamácia prebiehať. Produkt dôkladne zabaľte, aby sa pri preprave nepoškodil. Pribaľte reklamačný protokol a doklad o kúpe, prípadne záručný list. 

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Neváhajte nás kontaktovať. Dovolíme si vás upozorniť, že počas prestávky na obed (od 12:00 do 13:00) a mimo otváracích hodín sa nie je možne k nám dovolať. Ďakujeme za pochopenie.